Calendari de formació
Sector miner: Operador de maquinària d'arrencada, càrrega, vials, pales cargadores i excavadora hidráulica de cadenes en activitats extractives d'exterior
Els objectius concrets d'aquesta formació inclouen:
- Seguretat i Prevenció: Identificar els riscos associats a l'ús de pales carregadores i excavadores de cadenes (talussos, bolcada, etc.) i aplicar les mesures preventives i de protecció adequades.
- Coneixement tècnic: Preparar la maquinària per a l'execució dels treballs, incloent-hi la verificació de l'equip abans de l'ús i el bloqueig de seguretat (mecànic i hidràulic).
- Operativa eficient: Realitzar correctament les maniobres d'arrencada de material, càrrega i descàrrega sobre altres màquines, optimitzant el rendiment.
- Manteniment: Aplicar les mesures de prevenció i protecció indicades pels fabricants per al manteniment de la maquinària.
- Compliment Normatiu: Capacitar els operadors segons l'obligatorietat establerta pel Reglament General de Normes Bàsiques de Seguretat Minera.
Places disponibles: 8
Si les places estan esgotades demana'ns informació:
Demanar InformacióPlaces disponibles: 8
Inscriu el teu equip ara!Inici de curs:25/04/2026
Fi del curs:25/04/2026
Modalitat:Presencial
Durada:5 hores
Preu per persona: (IVA inclòs)173.03€
Dies i horaris:25/04/2026 09:00h - 14:00h
Lloc:Previntegral Mollerussa
Av. de la Pau, 53, 25230 Mollerussa, Lleida
Formació bonificada
Preu per persona bonificada: (IVA inclòs)181.50€